Algemene voorwaarden

Bij het bestellen/gebruikmaken van diensten of producten van Tanja Claassen ga je akkoord met onze algemene voorwaarden.

Tanja Claassen is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 82323666
Alle wijsheid op een stokje is onderdeel van de onderneming Tanja Claassen

Onze diensten en producten

  • Tanja Claassen verzorgt diensten en producten ter bevordering van persoonlijke bewustwording. We verkopen o.a. boeken, online en live sessies, workshops, artwork en cursussen.  

Betaling

  • Online bestellingen worden betaald voorafgaand aan de levering of uitvoering.
  • Afname van live diensten of producten kunnen ter plaatste worden betaald.
  • De bankgegevens van Tanja Claassen: NL 80KNAB0411615831 ten name van Tanja Claassen. 

Bedenktijd / annuleren

  • Voor materiële producten geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Ben je niet tevreden met het product, neem dan binnen 14 dagen contact met ons op. Retourkosten zijn voor de klant.
  • Voor diensten geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Indien de dienst eerder wordt geleverd, vervalt de bedenktijd.
  • Digitale producten die al ontvangen zijn, kunnen niet worden geannuleerd. 
  • Annuleren van een individuele (online-) afspraak kan tot 24 uur voor aanvang. Bij annulering binnen 24 uur vervalt het recht op retour van geld. We reserveren immers tijd voor jou.
  • Annuleren van een cursus kan tot 4 weken voor aanvang. Annuleringskosten tussen 4 en 2 weken voor aanvang bedragen 50 euro. Bij annulering binnen 2 weken voor aanvang van de cursusdatum is 100% van de cursuskosten verschuldigd.
  • Als Tanja Claassen verhinderd is een dienst te leveren op de afgesproken datum en tijdstip, zullen wij dit z.s.m. laten weten en een nieuwe afspraak maken.
  • Bij diensten waar andere voorwaarden gelden wordt dit nadrukkelijk vermeld.

Privacy

  • Tanja Claassen hecht grote waarde aan privacy. Jouw persoonlijke gegevens worden dan ook met zorg behandeld. Dit houdt in dat jouw gegevens nooit aan derden worden verstrekt zonder jouw toestemming.

Klachten

  • Wij doen ons uiterste best om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je een klacht, laat het ons dan weten. Wij zullen jouw klacht met uiterste zorg behandelen.

Aansprakelijkheid

  • Tanja Claassen is niet aansprakelijk voor eventueel geleden schade op welke wijze dan ook mits deze valt onder de aansprakelijkheidsverzekering.
  • Consumenten zijn zelf geheel en zelfstandig verantwoordelijk voor eigen handelen, zowel tijdens meetings als daarbuiten.
  • Consumenten zijn zelf verantwoordelijk voor hun (emotionele) proces.
  • Tanja Claassen is niet verantwoordelijk voor het handelen en de gevoelens van consumenten.
  • M.b.t. online meeting: Je bent zelf verantwoordelijk voor een goed werkend Zoom programma. Indien de verbinding om wat voor reden dan ook uitvalt, proberen we eerst om het contact te herstellen. Als dit onmogelijk blijkt, wordt de meeting op een ander tijdstip voortgezet. 
 

Scroll naar boven